2012. április 26., csütörtök

Vásárlás és ami belefér...

Jelentős lemaradásomnak igen jelentős oka van… na jó igazából csak nem volt időm, de rögtön meg is magyarázom, hogy miért. Szóval kezdem is a péntekkel, amikor ismét egyedül programoztam és hát mit csinálhat egyedül az ember… kerestem egy Flohmarkt-ot, de sajnos ahol lennie kellett volna ott nem volt ismét semmi, már másodjára jártam ezzel a piaccal pórul. Szóval elmentem egy bevásárlóközpontba nézelődni, mivel egész nap szakadt az eső. 

Szombaton reggelre jó idő lett, így el tudtam menni Süniékkel a Frühlingfest-i ÓRIÁSGIGAMEGA Flohmarkt-ra. Nem tudom elmondani, hogy mekkora volt, na jó megpróbálom, kb akkora területen volt, mint a Hősök tere kétszer. Maga volt a Flohmarkt-ok fellegvára. Azon a helyen rendezik meg ez a bolhapiacot évente egyszer, ahol a hírös-nevös Oktoberfest szokott lenni. Szóval volt szerencsém egy igazi oktoberfestes sörsátrat belülről is megnéznem :) A napom nagy részét a piacon töltöttem és nem kevés dologgal tértem haza. Volt aki konkrét bőröndökkel és gurulós bevásárlókosarakkal érkezett a piacra, de volt olyan is, aki ott szerezte be azt is és utána pakolta tele. A diszkógömbtől a szőrkabátokon és az antik tárgyakon át a fogorvosi eszközökig MINDENT lehetett ott találni. Csak türelem kell hozzá :) A végén mondjuk már nagyon sokan voltak és már minden egyformának tűnt, szóval jobbnak láttam eljönni. Elégé elfáradtam, de este azért elmentem folkkocsmázni, ami nagyon jó volt.






Vasárnap azaz múzeumozás…hááát ez most elmaradt a rossz idő miatt, és maradt a takarítás és a regenerálódás. 

Hétfőn pedig elkezdődött a hét újra az ovival. 
Tegnaptól felmelegedett az idő és délután már el tudtam menni futni. Végre nem esett az eső. Ma pedig már minimum 22 fok volt. Holnap pedig ismét kezdődik a hétvége. 




A kérdés: Melyik lehet tipikus bajor? :)
Ki találja ki?!



4 megjegyzés:

  1. Amúgy olyan jó kajákat csinálsz, hogy állandóan csorog a nyálam... tényleg veszélyes nézegetni a kajás képeidet. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem a perec is az :$
    Amúgy meg a SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! :D

    VálaszTörlés