2012. március 18., vasárnap

Táncház és egyéb mulatságok


Tegnap a délelőtti punnyadás után nekiindultunk a városnak. Rengeteget mászkáltunk, hogy szerezzünk magunknak német telefonkártyát. Mindenhol sokan voltak, a Kauferingstraße-n (ami nálunk a Váci utcának felel meg) törtetni kellett, ezt meg is elégeltük elég hamar. 


Azért pózolni is volt időnk (csak a póz nem jött össze! ;) )



Természetesen telefontársaság  honlapján megadott címek egyikén se találtunk semmit (lehet, hogy mi voltunk bénák…), majd végül a legváratlanabb pillanatban, mikor már épp kezdtük feladni rábukkantunk egy Dm-re, ahol tudtunk venni feltöltős kártyát. Majd a frissen beszerzett zsákmánnyal indultunk „haza”. Ismét nagyon elrepült az idő és olyan 3 körül értünk vissza a koliba. 

Egy gyors ebéd után én már robogtam is vissza, mert hivatalos voltam 5-re egy magyar táncházba, ahol találkoztam Sünivel. Egy kis késéssel sikerült is odatalálnom és odaérnem. Bent sokan voltak és meglepetésemre szinte mindenki magyar. Nagyon jó volt látni, hogy ennyien összetartanak és ilyen eseményeket rendeznek. Süni sok kedves embernek bemutatott. Az este folyamán még táncra is perdültem, mondanom se kell, hogy nem önszántamból, ám a táncpartnerem úgy gondolom kihozta a maximumot a botlábaimból ;) Keressetek meg a videón! :) 
(Na jó elárulom: nem vagyok rajta! Ezt a táncosok adtál elő.)

 Olyan 10 óra fele „haza” indultam, mert nem tudtam, hogy milyen lesz a közlekedés. Az úton sikerült a Marienplatz-on „rossz” helyen kimennem, de nem bántam, mert sikerült egy jó képet csinálnom ezáltal: 
 



A villamos megállóban pedig ott várt Ráró és „haza repített”. Ez ám Münchenben a szombat esti láz!!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése