2012. március 22., csütörtök

Iskolai próbatétel

Az elmúlt napok is igen sűrűn teltek… igen-igen elkezdődött az iskola, ami azt jelenti, hogy kedden és szerdán iskolában voltunk, egyelőre csak két napot, így végre egy nagy álmom teljesült: két nap suli – öt nap hétvége (illetve pihenés) ;) De később ez nem lesz így, mert hétfőn és csütörtökön gyakorlat lesz, remélhetőleg nekem valamelyik Waldorf óvodában. Szóval kedden majdnem késéssel kezdtük az első óránkat, ami pszichó volt, mert még ki kell tapasztalnunk, hogy mikor indulunk…  
"Egy kis késés ide vagy oda kell erről a házról egy kép!"
Az órát meglepően jól értettem, mondjuk könnyebbség volt, hogy otthon már tanultam azt az anyagot, amiről beszélt. Azután jött egy zeneterápia, ami nagyon mozgalmas volt és élvezetes, az is nagyon érthető volt. Ezek után jött egy óra, amit én annyira nem élveztem, mert a szociális munka szervezeti hátteréről szólt… ez nem fog a kedvenceim közé tartozni! A keddi napunk egyenlőre ennyi, de később még lesz egy német nyelvóránk, majd 27-étől. Szerdán sikerült elkésnünk a pedagógia óránkról, hiszen nekünk elfelejtettek szólni, hogy 10 helyett 9-kor kezdődött kivételesen az óra, ráadásul filmet néztünk, így a filmből jóformán semmit nem értettünk és a végén még azt is megkeverték :D A pedagógia óra után volt egy lyukasunk, amiben elmentünk a könyvtárat felfedezni és ebédelni.




Nem pont olyan, mint otthon egy menza...:)
Az ebéd utáni óránk egy számomra érthetetlen óra volt, ami szintén a szociális munkához kapcsolódott, nem igazán értettem, hogy miről volt szó, de hozzá kell tennem, hogy nem is nagyon akarom megérteni. Ebben az időben van kórus is és nekem igazából oda kéne járnom… szóval óra végén megmondtam a tanárnőnek, hogy, ha nem baj én inkább kórusra járnék, majd rohantam is, hogy odaérjek a kórus végére legalább. Hááát a kórus az teljesen más, mint otthon! Nagyon jó volt, remélem sikerült elintézni, hogy odajárhassak. Kórus után elmentem postára meg bevásárolni. 
Meglehetősen fáradtan értem haza, mert az aluljárókban való tájékozódás okoz néha némi problémát és fejtörést (nem mindig sikerül értelmezni, ami ki van írva illetve, hogy melyik irányba is szeretnék menni a metróval és melyikkel…:D). Igyekszem gyakorolni a tömegközlekedést, eddig még egyszer se sikerült elvesznem illetve eltévednem! Gondoltam ideírom, hogy senki ne aggódjon! J
Este megnéztem az Asterix és Obelix az olimpián-t a tévében, úgy lefárasztott, hogy sikerült beájulnom gyorsan az ágyba.
Ma sokáig aludtunk Hajnival, majd reggeli után elindultunk vásárolni az ebéd-vacsorához, majd a délután hátralévő részében főztünk.
Nemzetközi menü, izraeli krumpli, olasz madársaláta, holland paradicsom és ki tudja milyen pulykamell


Most pedig mindjárt indulunk, mert kezdődik az fősulis Semestereröffnungsparty (nyitó buli). Úgyhogy zárom is soraim, megyek készülődni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése