2012. augusztus 7., kedd

Egy utolsó szösszenet

Kedves Mindenki!

Igen rossz kislány voltam és nem vezettem rendesen a blogot, ezért elnézéseteket kérem. Persze, mint mindenre erre is van jó kifogásom.... na jó nincs igazából lusta voltam. :D És persze az utolsó két hónapom elég sűrűre sikerült. Voltak a drága Szüleim és a Tesókám látogatóba, aztán haza utaztam egy hétre. Utána mikor visszajöttem elleptek az iskolai tenni valók (mindenféle beadandó, leadandó, jelentkezések...stb csupa izgis dolog). Utána drága Anikó barátnőm jött látogatóba, igyekeztem bevezetni a müncheni életem rejtelmeibe és csodáiba. Remélem ez többé-kevésbé sikerült. Sajnos ez is nagyon gyorsan eltelt, mint minden más és már suhant is Anikó haza felé. Miközben én a haza utazásomon törtem a buksim... Ekörül volt egy kis bonyodalom, de összességében annyi, hogy el kell hagynom a házat hamarabb, mint eredetileg terveztem. Sajnos itt több dolog dőlt dugába, mint gondoltam, de azért már vágyom haza. 
Az egyik szemem sír, a másik nevet.
Köszi, hogy olvastátok a kis szösszeneteimet (vagy csak a képeket nézegettétek!)!

Volt ám meleg is (néha)

Chiemsee-nél is jártunk és meg is mártóztunk kisebb fájdalmak árán

Néha egy-egy sör is befigyelt ;)

Még, hogy nem jó a koli élet?!

Szerelem is bontakozott ki: Ráró + Zöldi

Isar a gyöngyszemem
És persze szerelmünk: Leo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése