2012. június 9., szombat

Visszaállás és Salzburg


Ismét asszimilálódtam a müncheni közeghez, sikerült visszaszoknom (többé-kevésbé).
Az elmúlt két hétben elég hasznosan töltöttem a napjaimat, sokat tanultam illetve beadandókat írtam. De azért semmi pánik pihenni és lazulni is volt időm bőven ;)
Múlthéten jött egy új lakótárs és felbolydult egy kicsit az élet.
Vasárnap Paul Kalkbrenner koncertre mentem, amit annyiban írnék le, hogy:
Végre egy kis tombolás és egy ömm hogy is mondjam RONGYÁ ÁZÁS! Én még így nem áztam el életemben… végig esett az eső és váltakozott a szakad az eső és a csepereg az eső. De összességében azt kell, hogy mondjam nagyon nagy élmény volt és nagyon élveztem (haza felé csurom vizesen mondjuk már nem volt akkora poén, de utólag ezt elfelejti az ember)!



A héten volt suli és német. Későn feküdtünk le szinte minden nap, mert összeverődött a csapat és minden este sokáig traccspartizunk :)
Csütörtökön itt ünnepnap volt, de ne kérdezzétek, hogy milyen mert eddig ahány némettől kérdeztük, hogy mit ünnepelnek mind csak annyit tudott mondani, hogy katolikus ünnep… Nem tudom, de szerintem ez elég gáz, hogy azt se tudják, hogy mit ünnepelnek csak, hogy nem kell menni isibe meg dolgozni. Szóval mi is kitaláltuk, hogy kiruccanunk Münich-ből és csinálunk egy kis kirándulást. A cél Nürnberg, Bamberg volt, majd reggel az állomáson jegyérvényességi okokből a cél Salzburg-ra változott. Sikerült két lányt szereznünk az útra, így ki tudtuk használni az 5 fős vonatjegyet. Fél 11 körül már ott is voltunk Salzburgban és elindultunk a Festung Hohensalzburg vár felé, ami a város felett magasodik. A város természetesen mindannyiunkat elvarázsolt és csodájára jártunk. Felsétáltunk a várba… ja meg kell, hogy említsem fantasztikusan jó időnk volt Ausztriában, ragyogó napsütés és meleg levegő. Mikor reggel elindultunk mindenkinél meleg kabát és esernyő sorakozott, szóval jó volt egy kicsit átlépni a jó időbe.
Igen, szóval ott tartottam, hogy felgyalogoltunk a várba, ahonnan elénk tárult az egész város:



Egy finom ebéd után bejártuk a várost, a Salzach partján is sétáltunk.






Salzburgban még egy eccavút is találtam magamnak ;)


A hat órási vonattal jöttünk vissza, de mindenki úgy érezte, hogy maradt volna még. Nagyon szép napunk volt végülis Salzburgban. 
Ezek után a hétvégét a „fantasztikus” müncheni időjárásban házimunkával töltöttük, mert végig szakadt az eső.
Holnap viszont a Chiemsee-hez fogunk kirándulni.

2 megjegyzés:

  1. Drága Evi!
    Én leszek mostantól a Big Sister...
    Nagyon jó a bejegyzés...
    Áruld el, hol ittad azt a Paulanert, mert Salzburgban Stiegl volt...
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves große Schwester! :D
      "Itthon" termett az 510-es Zimmerben eme fantasztikus nedű!
      Jó, azért a Stiegl se volt kutya ;)

      Törlés